Самое интересное в мире науки и удивительная природа

Наш опрос

Оцените мой сайт
Всего ответов: 107

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Статистика

Блог

Главная » 2014 » Март » 20 » 10 цікавих фактів про автомобіль "Волга"
13:44
10 цікавих фактів про автомобіль "Волга"
1 січня 1932 відкрився Нижегородський автомобільний завод імені Молотова , який пізніше був перейменований в Горьковський автозавод - ГАЗ . Одне з головних підприємств радянського автопрому за свою більш ніж 80 -річну історію випустило чимало знакових моделей автомобілів , в число яких входить і легендарна "Волга".
"РГ" представляє добірку фактів про радянське символі успіху , благополуччя і достатку.

1. "Волга" прийшла на зміну автомобілю "Перемога". Розробкою нової моделі займався скульптор Лев Єремєєв , який працював свого часу над ЗіМом (першої представницької моделлю Горьковського автозаводу ) . Новій машині дали ім'я " Перемога - М21 " - саме вона згодом і стане " Волгою" . Паралельно над моделлю працював англієць Джон Вільямс , який працював у кузовному КБ ГАЗу - його варіант називався М21 "Зірка".

Зовнішній вигляд "Волги" був створений з опорою на американський " стайлінг " , в якому в той час переважали авіаційні і ракетно- космічні мотиви. Однак до моменту початку серійного виробництва зарубіжні колеги вже пішли далеко вперед.

"РГ" відшукала 13 унікальних мостів Росії
2. Перші три серійні "Волги" були готові в жовтні 1956 року. Вони мали зірку на радіаторних гратах . Після польових випробувань модель представили в Кремлі маршалу Георгію Жукову. Розповідають , що він розкритикував облицювання радіатора , яка була схожа на " акулячий оскал " ( решітка мала широкі вертикальні прорізи ) . За тиждень дизайнери і конструктори знайшли, як виправитися - вони зробили решітку з горизонтальними прорізами і приробили до них зірку.

Сьогодні оригінальні "Волги" першого випуску вважаються дорогим раритетом.

3. Автомобілі другого випуску мали крупноячеистой радіаторну решітку і знаменитого оленя на капоті ( який потрапив на машину з герба Горького) . Третій випуск був уже без оленя і з радіатором з дрібними осередками - цей варіант був найчисленнішим і випускався до липня 1970 року.

4. За політ у космос Юрій Гагарін отримав ГАЗ- 21 другої серії спеціальної збірки - чорного кольору , з блакитним салоном і люксовим хромом. Рік випуску - 1960 , реєстраційний знак - 78-78 МОД . Зараз ця "Волга " знаходиться в музеї в місті Гагарін ( Гжатск ) .

5. У 1964 році три "Волги" ГАЗ- 21 взяли участь в ралі Монте -Карло. Призових місць вони не зайняли , але це все одно було великим досягненням : в гонках стартувало майже 300 автомобілів , а до фінішу дійшли лише трохи більше половини з них. Радянська команда , при цьому , йшла без попереднього ознайомлення з трасою , за відсутності сервісної підтримки і знання французької.

6. ГАЗ- 21 випускали в двох кузовах - чотирьохдверний седан і вантажопасажирський універсал. Для таксі виготовляли особливі версії - ГАЗ- 21Т і ТЗ (експортний варіант). У них були роздільні передні сидіння (а не диван) , щоб пасажири могли перевозити великогабаритні вантажі , був вбудований таксометр і що став культовим зелений вогник.

7. "Волга" знімалася майже у всіх радянських кінофільмах , починаючи з 1956 року. У їх числі - " Бережись автомобіля" , "Три тополі на Плющисі " , "Діамантова рука". Також ГАЗ- 21 можна побачити в кліпах груп " Megadeth " ( пісня " Kill The King ") і " Rammstein " (" Du Hast " )

  Фото: Kevin Hutchinson / wikipedia.org
Шість моделей Fiat , що стали легендами в Італії та за її межами
8. У 1970 році на зміну застарілої моделі прийшла нова модифікація - ГАЗ- 24 . Автомобіль також " прижився " у таксопарках . Він користувався величезною популярністю в Європі : динамічний , великий , швидкий, з тяговітим мотором.

9. Модифікований варіант ГАЗ- 24 - 24 використовували як машини супроводу урядових автомобілів. Зовні він не відрізнявся від серійної моделі , однак всередині мав важіль автоматичної триступеневої коробки передач , мотор потужністю 195 кінських сил , посилену підвіску , кермо з гідропідсилювачем. За деякими даними , ці автомобілі могли розвивати швидкість до 200 кілометрів на годину.

10. Існує кілька варіантів автомобіля " Волга " , які , з різних причин , не пішли в серію. Так , наприклад , ГАЗ М- 73 (1955 рік) мав повний привід і призначався для голів колгоспів і сільських адміністрацій , щоб пересуватися по бруду. Концепт ГАЗ М- 24 (1967 рік) мав чотири фари , проте в серію пішов варіант з двома фарами , але більшого розміру.

ГАЗ 24-95 (1974 рік) був створений спеціально для Брежнєва : в збірці повнопривідного варіанту використовували вузли та агрегати автомобіля УАЗ- 469 . На одній такій " Волзі " Леоніда Ілліча перевозили по його мисливському маєтку в Завидово . " Гібридів " ГАЗу і УАЗа зібрали кілька штук , до сьогоднішнього дня , за деякими даними , збереглося два з них.

Інформацію про автомобілі нового покоління зокрема про BMW ви знайдете тут: http://auto.ironhorse.ru/bmw-x3_1020.html
Просмотров: 482 | Добавил: 329 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Вход на сайт

Поиск

Интересно