Самое интересное в мире науки и удивительная природа

Наш опрос

Оцените мой сайт
Всего ответов: 107

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Статистика

Блог

Главная » 2014 » Май » 8 » Як правильно вибрати офісні меблі
23:24
Як правильно вибрати офісні меблі

Ви відкрили власну справу , купили ( орендували ) приміщення , зробили в ньому ремонт. Вам належить завершальний етап - меблювання кабінетів. До цього варто підійти до всієї серйозністю. Адже правильно підібрана офісні меблі і співробітникам допомагає працювати , і на відвідувачів справляє належне враження.
 
Починати потрібно, звичайно ж, з розрахунків. Які розміри кімнат, скільки працюватиме співробітників і приходити відвідувачів. І скільки ви готові витратити на офісні меблі.

Дізнатись більше про вибір меблів, а також придбати їх можна тут: описание офисной мебели
Ви з легкістю виберете якісні меблі за доступними цінами.
Великий вибір, і дуже детальний опис та фото.
Все що не зрозуміло можна одразу запитати.
Рекомендую робити покупку саме тут.
 
Стандартна офісні меблі для персоналу - стіл , офісні крісла , пересувна тумба і шафа для документів. Нижня планка вартості цього набору - близько двохсот доларів. Меблевих салонів зараз багато. Тому чим більший обсяг закупівель , тим більш шанобливо дивляться на вас розпещені попитом продавці. Якщо продавець зрозуміє , що ви не просто так тут ходите , а реально будете купувати , вам видадуть максимум інформації про товар . Головне - правильно ставити питання.
 
На що насамперед потрібно звертати увагу - на якість , а не на виробника. Не факт , що обов'язково потрібно вибирати дорогих німців , італійців. Гарні меблі може бути будь-якого виробництва . Якісні меблі , перш за все, міцна , зручна і грамотно сконструйована . У комплекті повинні бути присутніми всі необхідні в офісі елементи , навіть якщо вони не потрібні вам зараз . Щоб при необхідності (наприклад , розширення) ви без праці їх докупили .
 
Меблі повинні легко вбудовуватися в будь-яке приміщення . Це важливий параметр у разі вашого переїзду в інший офіс . Чим більше елементів входить в комплект , тим краще. Сучасні виробники воліють асиметричні і криволінійні конструкції. Їх легко вписати в приміщення будь-якої форми . До того ж , кабінет керівника , наприклад , дуже прикрасить стіл зігнутої конструкції з додатковими елементами до нього. Це буде оригінально.
 
Також в асортименті фірми- виробника повинні бути конструктивні елементи , з яких можна сформувати обстановку для приймальні. Навіть якщо у вас немає рецепції зараз, можливо виникне необхідність у майбутньому. А для неї потрібні спеціальні стійки. Необхідна і комп'ютерна меблі.
 
Офісні меблі повинна бути легкою в збірці, щоб це могли зробити не тільки співробітники виробника. Для цього просите схему. І головне! Після розбирання-збирання меблі повинні виглядати як новенька. Тому що є недобросовісні виробники , які економлять на фурнітурі , облицювальних матеріалах , упаковці. І в результаті при переїзді такі меблі можна викидати.
 
Поцікавтеся , яка фурнітура встановлюється на меблі. Найчастіше використовують італійську , як найкраще зарекомендувала себе на меблевому ринку . Важливо , з якого матеріалу зроблена меблі і чим облицьована . Якщо ви не готові розщедрюватися на дерев'яну , то меблі з ДСП - досить прийнятний варіант. ДСП легка в обробці , а тому поверхні виходять рівними . Такі меблі не так примхлива в експлуатації в порівнянні з дерев'яною. Ще один широко використовуваний матеріал - ДВП. Меблі з нього хороша тим , що менше боїться вологи.

Просмотров: 513 | Добавил: 329 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Вход на сайт

Поиск

Интересно