Самое интересное в мире науки и удивительная природа

Наш опрос

Оцените мой сайт
Всего ответов: 107

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Статистика

Блог

Главная » 2014 » Март » 14 » Як українському блогеру заробити на YouTube?
18:37
Як українському блогеру заробити на YouTube?
1 . Подумайте над темою блогу

Від цього залежить дуже багато. В ідеалі , це має бути ваше професійне захоплення чи хобі , тобто тема , в якій ви досить добре розбираєтеся . Наталя почала розвивати свій канал про догляд за собою просто тому , що їй хотілося поділитися своїм досвідом. Зараз у неї - 44 тис. передплатників і 4,5 млн переглядів .

За словами Миколи Рогинці , найпопулярнішими в світі зараз є геймерські канали. Приміром , нещодавно популярний канал PewDiePie шведського геймера і відеоблогера Чельберга Фелікса переступив позначку в 15 млн передплатників. Тобто , на відеоблог однієї людини підписано кількість користувачів , приблизно відповідне інтернет- населенню України.

Не забуваєм що ваш заробіток повністю залежить від кількості ваших підписників, 
ви маєте з ними широке спілкування, замовити  підписників швидко, можна тут: http://smm-promotion.com/kupit-podpischikov-youtube/
Дешево та швидко.

Як українському блогеру заробити на YouTube?

Також популярні блоги про інтернет- приколах (на кшталт каналу 100500 ) , як і взагалі , блоги , пов'язані з жартами і гумором. Як вважає Микола , в Україні поки недооцінений формат політичної сатири. У такому полі , наприклад , працює канал Майкла Щура « Телебачення Торонто » з 10 тис. передплатників. Дуже популярні відеоблоги авто / мототематікі , і це явище - унікальне для СНД , адже ніде в світі більше з таким інтересом не дивляться відео з відеореєстраторів , ролики про інспекторів ДАІ.

Від теми безпосередньо залежить монетизація каналу , адже відео певної тематики буде дивитися конкретна аудиторія, і на цей таргетинг звертатимуть увагу рекламодавці . У середньому , для українського YouTube CPM (ціна за тисячу показів ) складає $ 1-2 , але відео , заточене під англомовну аудиторію , може приносити і $ 20-25. CPM у блогів , орієнтованих на ділову аудиторію , наприклад , у каналу Bloomberg TV , може досягати і $ 75 .

2 . Забезпечте якість та оформлення контенту , закупите обладнання

Як розповідає Наталя , ще два роки тому аудиторія відеоблогів була досить невимогливою , але сьогодні , якщо зйомка неякісна , з поганим освітленням і звуком , користувачі обов'язково це помітять. «Зараз користувачі дуже розпещені , вони хочуть , щоб у відео була музика , хороше світло , озвучка . Якщо у вас на задньому плані чути сусіда з дрилем , будьте впевнені , половина коментарів буде саме про це » , - розповідає вона.

Як українському блогеру заробити на YouTube?
Наталія витрачає на свій блог час , приблизно порівнянне із зайнятістю на основній роботі
Для особистого блога , звичайно , не потрібно телестудійное обладнання , але розщедритися на хорошу камеру все ж доведеться. Наталя знімає відео на Canon 600d з об'єктивом для портретної зйомки , іноді - на iPhone . Монтує ролики в iMovie . Для того , щоб підготуватися , рекомендує читати посібники YouTube - вони зібрані на сайті Creator Hub .

Загальна вимога до всіх роликам : вони , звичайно ж , повинні бути цікавими. Микола радить звернути увагу на те , як зроблені визнані YouTube - хіти , приміром , вірусна реклама сайту Mikronaushnik.com.ua :



3 . Виберіть мову для блогу

На жаль , онлайн- ринок Уанету поки ще не можна порівняти з ринком РФ або СНД , тому, якщо блогер ставить собі метою заробити гроші, краще вести блог російською або англійською мовою. Хоча популярні україномовні відеоблоги в українському сегменті YouTube є, приміром , вже згаданий канал Майкла Щура . Орієнтуючись на англомовну аудиторію , потрібно бути впевненим у тому , що ви розбираєтеся в тематиці , а також у своєму англійському , попереджає Микола Рогінец . Знання англійської на рівні « ху із він дьюті тудей » не підійде. Популярним англомовним блогом можуть зацікавитися зарубіжні рекламодавці , у яких рекламні бюджети набагато перевищують бюджети українських компаній.

4 . Виберіть модель монетизації каналу

Віднедавна YouTube може працювати з українськими власниками каналів безпосередньо. Про те , як безпосередньо приєднатися до партнерської програми YouTube , AIN.UA вже писав раніше . Якщо коротко : користувач заповнює веб- форму , після того , як Google її схвалить , канал бере участь в партнерській програмі . Включити можливість монетизації в своєму каналі ( встановити галочку на « Комерційне використання » ) можна в менеджері відео. Автори можуть самостійно визначати , які відео монетизувати , які - ні , і які типи реклами дозволяти до показу .

Є також можливість працювати з партнерськими мережами ( MCN ) . При роботі безпосередньо з YouTube десь 45-55 % доходів від реклами йде компанії , інші надходять блогеру , у вигляді чеків AdSense (які в Україні переводить у готівку , наприклад , « ПриватБанк »). У випадку роботи через MCN мережу забирає собі частину комісії , вже після відрахувань на користь YouTube. Наприклад , AIR працює, як правило , за схемою 30 % х 70 % , але за словами її маркетинг- директора , ставки можуть залежати і від договору з кожним конкретним каналом.

Плюси роботи з мережею : заробіток виплачується місяць в місяць , у формі , яку вибере канал , в той час як при прямій роботі з партнерською програмою YouTube можуть бути затримки у виплатах до двох місяців. Мінуси: додаткова комісія . Крім того , вибираючи MCN , потрібно бути обережним , нерідко під прикриттям мережі виявляються шахраї , які розсилкою пропонують каналам підключатися , не згадуючи про заробіток , а потім забирають всі рекламні гроші собі . Перш ніж працювати з мережею , потрібно уважно почитати її публічну оферту каналам , перевірити відгуки про неї і т.д.

Заробіток на рекламі залежить від багатьох факторів: сезонності , мови та тематики блогу , формату реклами . Наприклад , дорогим форматом вважається пре- рол , але блогер отримує гроші тільки за комерційні перегляди: коли користувач додивився відео до кінця або ж перейшов на сайт .

Є й інші способи заробляти на блозі , наприклад , робота з брендами , розміщення їх реклами та роликів.

Як українському блогеру заробити на YouTube?
Учасники дискусії про заробіток на YouTube - Микола Рогінец , Наталія Фіщенко і Дмитро Аркас
5 . Дотримуйтесь авторські права

Як розповів Микола Рогінец , багато YouTube - канали отримують страйки і закриваються через необережне поводження з авторськими правами. « Пам'ятайте , що YouTube діє в рамках законодателсьтва США . Часто канали блокують або відключають просто тому , що його власник не орієнтується , як в цьому полі працювати , ставить фоном музику популярних виконавців чи чужий відеоряд. Потрібно враховувати , що механізм відстеження цифрових відбитків музики , відеоконтенту в YouTube налагоджений дуже добре , у них фактично найбільша база в інтернеті » , - говорить він.

Виходів з такий ситуації кілька . Можна звертатися до безкоштовних баз , які дозволяють використовувати музику на підставі ліцензії Creative Commons (у такому разі , потрібно згадати автора музики в описі відео) . Можна домовитися з місцевими групами , які пишуть музику. Можна на свій страх і ризик порушити правила і використовувати популярну музику (наприклад , уривки до 7 секунд , або ж мікшувати звук до невпізнання ) .

6 . Слідкуйте за тим , щоб перегляди перетворювалися на підписку

Головне для YouTube - каналу : перегляди , а не кількість передплатників , але робота з передплатниками дуже важлива , тому що врешті - решт саме ця аудиторія дає повторні і постійні перегляди . « Мистецтво роботи з YouTube - це конвертація ваших глядачів у передплатників , а передплатників - в повторних передплатників » , - каже Микола. Правда , готових рецептів по утриманню глядачів немає , крім очевидного ради : намагатися повторити « вау- ефект » успішних роликів , пропонувати глядачам щоразу щось нове.

7 . Підтримуйте зворотний зв'язок

Глядачі YouTube часто ставляться до популярних блогерам як до друзів . Чекають , що їм дадуть відповідь в коментарях , пропонують свої теми , просять особистих рад. Наталя не тільки моніторить всі коментарі , але і веде групу у «ВКонтакте » і аккаунт на Instagram (Facebook здався їй неефективним ) . Її глядачки часто цікавляться не тільки темою блогу , а й особистим життям автора , будь-якому відеоблогеру потрібно бути до цього готовим , не кажучи вже про готовність зустріти в онлайні Хейтер і тролів . За словами Наталії , кілька знайомих блогерів кинули це заняття , бо не змогли витримати їдких або агресивних коментаторів.

«Потрібно спочатку розуміти : якщо ви створюєте блог , ви стаєте публічною людиною . Потрібно вміти « надягати броню » і весь час враховувати , що це - не справжнє життя , тебе критикують люди , яких ти навіть не знаєш . Весь час пам'ятати: до тебе це не відноситься » , - радить вона.
Просмотров: 1417 | Добавил: 329 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Вход на сайт

Поиск

Интересно