Газетний бізнес може стати як дуже прибутковим , так і збитковим. Деякі друковані видання виходять на самоокупність через 5-7 років. Взагалі , період впізнаваності друкованих ЗМІ визначається першим роком. У цей час газета або журнал не тільки працює у збиток , але й витрачаються великі бюджети на просування друкованого ресурсу. До того ж , ще одна перешкода на шляху газет і журналів - інтернет . У розвинених країнах Європи і США вже давно електронні ЗМІ збирають велику аудиторію, ніж друковані видання. У нас в країні поки що все навпаки . Але чи довго ще протримається така тенденція сказати складно. Так чи варто відкривати газету? На це кожен , хто хоче це зробити повинен відповісти сам.
Для того щоб відкрити газету потрібно розробити її концепцію і визначити цільову аудиторію. Після цього зареєструвати своє друковане видання . З моменту реєстрації , протягом року можна починати випускати газету. Якщо цього не сталося , то доведеться знову отримувати дозвіл. Але, тут є невелика поступка малим виданням. Газету з тиражем менше 1000 примірників можна не реєструвати . Зазвичай , початківці власники газет , користуються цим , і перший час промацують ринок , вийшовши на нього з невеликим тиражем.
Рекоменндую скористатись послугами компанії: http://c-media.com.ua/
Вони займаються розробкою, запуском а також супроводженням газет, ЗМІ і т.д.
Після визначення концепції та реєстрації видання потрібно підібрати редакцію . До речі , перший час знову ж можна заощадити , наймаючи фрілансерів . Але пізніше постійними журналістами таки обзавестися доведеться .
Крім усього іншого потрібно обов'язково найняти головного редактора. Від цієї людини і залежить успіх просування друкованого ресурсу на ринок.
Верстка і дизайн газети виробляється на звичайному комп'ютері . Тут знову ж таки потрібно подумати про введення в редакцію газети професійного дизайнера. Він зверстати всі підготовлені матеріали і зробить більш привабливим газетні шпальти .
Тепер вирішуються питання маркетингу . Потрібно зробити невелику рекламу для газети і домовиться з роздрібними точками . Звичайно , вони неохоче візьмуть на реалізацію невідоме видання. Їх потрібно переконати в тому , що саме ваша газета найбільш вдало вписується в сучасні реалії.
Після того як вирішені ці питання потрібно шукати друкарню. Тільки тоді вже надрукована газета відіб'є перше вкладення . Звичайно , це буде крапля в морі. Але вже щось.
Газета виходить на самоокупність не надто скоро. Але , якщо ваш ресурс досить оригінальний , то чому б не відбити свої вкладені гроші дещо раніше. До речі про оригінальність газетного бізнесу. В Америці вирішили одне спірне питання за допомогою дуже оригінального видання . Газета The Printed Blog є з'єднанням як друкованої , так і он- лайн версій ЗМІ. Вся справа в тому , що ця звичайна паперова газета на своїх шпальтах поміщає популярні пости з американських блогів. З зростаючим інтересом російських громадян до блогінгу і інтернету в цілому , я думаю , відкривши таку газету на просторах нашої країни , можна не тільки не програти , а зібрати свою аудиторію , яка приведе до вас і інвесторів.
Оригінальна ідея не панацея від усіх бід. Все одно доведеться шукати стартовий капітал або залучати позикові кошти. Але , якщо вашого стартового капіталу вистачить на відкриття не тільки газети , а й своєю мінітіпографіі , то в майбутнім це окупиться подвійно. До речі , про мінідрукарнях ми розповімо в найближчих статтях нашого сайту.
Газета це ризикований бізнес. Особливо якщо зайнятися їм збирається людина, яка до цього з видавничим бізнесом пов'язаний не був. Але , якщо у вас є вільні кошти , які зможуть підживлювати спочатку збитковий бюджет власної газети , то чому б і не стати медіа магнатом . Хоча б стати на його шлях . Тим більше маючи свою газету можна просувати свій НЕ газетний бізнес .
|