Не хочеться проводити аналогії між цими двома поняттями: відпочинок і проблеми , але , на жаль , так буває. І найнеприємніше , якщо відпочинок не відбувся не з вашої вини.
Ви вибрали готель , попередньо обумовивши , що вікна виходитимуть неодмінно на море , в ліс , в тихий двір , на центральну площу - залежно від звичайних пристрастей.
У підсумку номер виявився не той , море можна побачити , зігнувшись перпендикулярно стіні , вас не зустріли або зустріли із запізненням.
Це явно не ваша непередбачливість , і на місці виправити це можливо , якщо у вас є або знання мови , коли ви відпочиваєте за кордоном , або тур з оператором , тобто турагентством , яке уклало з вами договір .
Якщо довгі роки ви працюєте з однією і тією ж турфірмою , то , цінуючи вас як постійного клієнта , вам , звичайно , нададуть негайну допомогу і підтримку.
Не варто міняти надійних партнерів , цінуєте старі усталені відносини .
Якщо ніхто не збирається вам допомогти , то просто зафіксуйте в присутності менеджера готелю невідповідність заявлених вимог і їх виконання .