Самое интересное в мире науки и удивительная природа

Наш опрос

Оцените мой сайт
Всего ответов: 107

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Статистика

Блог

Главная » 2014 » Март » 17 » Навіщо на дорогах стільки люків?
15:28
Навіщо на дорогах стільки люків?
« Навіщо на дорогах стільки люків? Є такі ділянки, де цих люків - по кілька штук на пару метрів дороги». 


Дорожні люки в Японії прикрашають місто. 

Замовити пофарбування люків можна тут: люков под покраску 

Давно мучить питання , навіщо на дорогах стільки люків ? Ні, навіщо вони взагалі потрібні - це зрозуміло. Але будь-який автолюбитель спостерігав такі ділянки , де цих люків - по кілька штук на пару метрів дороги. Навіщо робити по 5 « входів » в одну і ту ж каналізацію на відстані метра один від одного?

Використовуючи слово «каналізація» , мало хто знає , що це не тільки труби , по яких тече суміш усіляких відходів. Каналізація - це система підземних інженерних споруд різного призначення. У мережу підземних комунікацій , які нам так заважають пересуватися по дорогах , входять:

- Зв'язкова каналізація;

- Сантехнічна та зливова каналізація;

- Тепломережі ;

- Водоканал , та інші.

Всі ці канали починаються і закінчуються в колодязях. Крім цього на дороги ще ліплять проміжні люки , які необхідні для обслуговування мереж . Звідси їх велику кількість . А кожна організація виносить люки туди , куди зручно саме їй , що не погоджуючи свої дії з іншими. Звідси така щільність - по 5 штук на одному клаптику дороги.

Якщо цікаво , можна прочитати написи на безлічі поруч розташованих люків , стане ясно , що це колодязі , як правило , різних систем каналізації:

Г - пожежний гідрант

К - побутова та виробнича каналізація

Д - дощова каналізація

Л - зливової колектор

ЛЗ - люк садовий

ТС - теплова мережа

ГС - газова мережа

ГКС - міська кабельна мережа

ГТС - міська телефонна мережа

Чому ж їх скупчується так багато саме на проїжджій частині ? По суті , відповіді більшості експлуатуючих організацій зводяться до того , що така спадщина нам дісталася з середини минулого століття , коли інженерні мережі прокладалися у величезній кількості і ніхто не припускав , що автомобільний потік так розростеться і доведеться розширювати і будувати нові дороги. Сьогодні колодязі прагнуть виводити на тротуари , розділові смуги і зелену зону.
Просмотров: 1221 | Добавил: 329 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Вход на сайт

Поиск

Интересно