Самое интересное в мире науки и удивительная природа

Наш опрос

Оцените мой сайт
Всего ответов: 107

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Статистика

Блог

Главная » 2014 » Апрель » 29 » Шість фактів про легендарну "Копійці"
14:10
Шість фактів про легендарну "Копійці"

19 квітня 1970 з конвеєра Волзького автомобільного заводу , розташованого в Тольятті , зійшли перші автомобілі ВАЗ- 2101. У результаті з'явилося « класичне » сімейство автомобілів « ВАЗ» , представники якого вироблялися аж до 17 вересня 2012 року.

У народі ВАЗ- 2101 називали « одиничкою » і наприкінці 80 рр. . - « Копійкою ». У 2000 році ВАЗ- 2101 був названий кращим вітчизняним автомобілем XX століття. За весь час виробництва Волзький автозавод випустив 4850000 автомобілів ВАЗ- 2101. І ось кілька фактів про цю легендарної моделі .

1 . Прототипом «Моделі 1 » є Fiat- 124 , що з'явився на ринку в 1966 році. Проектом була передбачена і друга модель - універсал на базі першої моделі , і третя - модернізований задньопривідний седан . В результаті світу вони стали відомі , як ВАЗ- 2101 , ВАЗ- 2102 і ВАЗ- 2103. Незважаючи на повну зовнішню ідентичність з Fiat- 124 , «Копійка» сильно від нього відрізняється. Перші « Фіати » , випробувані в СРСР , практично розвалювалися через 5000 км пробігу: задні дискові гальма забивалися пилом , двигун починав працювати зі збоями . У підсумку замість нижневальном двигуна для ВАЗ- 2101 в Італії був розроблений мотор з верхнім розташуванням распредвала. Цікавий факт - нафтопереробної промисловості СРСР довелося для даного двигуна освоїти новий тип моторного масла. В цілому ж моделі Fiat- 124 для адапатаціі до радянської дійсності довелося зазнати 800 змін .

2 . Автомобілям ВАЗ протягом усього періоду їх виробництва було прийнято давати прізвиська. У столиці , де звикли до «Чайки » і «Волги» , ці прізвиська завжди носили негативний відтінок. ВАЗ- 2101 не раз називали і «консервною банкою » , оскільки товщина кузовного металу становила лише 0,8 мм , тоді як випускаються в Союзі « Москвичі » і «Волги» володіли товщиною деталей кузова в 1 мм. Вважалося , що модель не зможе забезпечувати безпеку і буде схильна до корозії . Однак кузов продемонстрував абсолютно протилежні результати. Більш легкий кузов сприяв економії металу у величезних масштабах , а також робив автомобіль відмінно керованим і динамічним. До речі , ВАЗ- 2101 ні найдешевшим автомобілем - вартість « Копійки » в 1970 році становила 5620 рублів , за які можна було дозволити престижну «Волгу» (ГАЗ- 21 ) або «Москвич- 408 » , оцінений на тисячу дешевше. За цими машинами люди стояли в чергах на протязі не одного дня.

3 . Перший автомобіль ВАЗа витягнув завод зі складної економічної ситуації. Більше 10 років на « копійку» був божевільний попит не тільки в Росії , але і за її межами. На базі перших трьох вазовских моделей були засновані досить вдалі модифікації , а сімейство ВАЗ-2105/07 послужило базою для передньопривідних моделей. До слова , знаменита « Нива » теж була побудована на агрегатній базі « Копійки ».

4 . «Копійка » стала головною героїнею однойменного комедійного фільму Івана Диховичного . Це історія 30 - річного життя «копійки» , мандрівної від члена політбюро до повії , від чорноморського катали до простого гебешники і від пенсіонера до фізика - дисиденту . Вона є і символом щастя і передвісником невдачі , чарує і жахає. Комедія наповнена фарсом і чорним гумором , але в цілому добре відображає історію відносини до автомобіля з боку його власників.

5 . Команда ВАЗ почала свої виступи з автоспорту на « Москвичах ». Однак незабаром спортсмени пересіли на продукцію власного заводу і довели, що ВАЗ- 2101 здатна бути переможцем. «Копійка » дозволяла домогтися в кросі , в « кільці » і в ралі таких швидкостей , які раніше вважалися неможливими. Такий характер машина отримала за рахунок двигуна з распредвалом в головці блоку. Європа також піддалася моделі: ВАЗ- 2101 стала справжньою зіркою міжнародного ралі. В аматорському ралі « Копійку » можна зустріти і зараз.

6 . Десять років тому , 8 червня , в Москві було відкрито перший і єдиний пам'ятник «Копійці » , що підтвердив всенародну любов до ВАЗ- 2101. На мармуровому постаменті машина , покрита спеціальною бронзовою фарбою , видно кожному , хто виїжджає або в'їжджає до столиці по Волгоградському проспекту . На церемонії відкриття пам'ятника 1,5 квадратних метра майданчика були посипані однокопієчної монетами , які в наші дні було досить складно знайти. Вся ця грошова маса була закладена в основу пам'ятника . Туди ж була замурована капсула з посланням нащадкам : «Вам , що живуть в ХХII столітті , ми даруємо в цьому пам'ятнику мрію мільйонів водіїв століття ХХ -го . Хочеться вірити , що ваші автомобілі вже літають і навіть не вимагають безпосередньої участі в управлінні самого водія. Наші автомобілі для приведення в рух іноді вимагали міцного слівця та кувалди , ваші , хочеться вірити , - тільки комп'ютерної діагностики . Проте , без « Копійки » не було б ваших авто . Не забувайте про це. Ваші автопредкі . 7 червня 2004 »

Все найцікавіше про автомобілі тут: реношка логан 
Зокрема про Седан Рено Логан II-поколения.

Просмотров: 434 | Добавил: 329 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Вход на сайт

Поиск

Интересно